Menulinjen på økonomiskolen.dk med 'logoikon' til venstre og fonten "økonomiskolen.dk" til højre

Indhold af kursus

Side 404 – Jeg beklager, jeg har lavet en side, der ikke eksisterer

To mention it: “it is chocking!”

“Jeg håber, at du bærer over i dette. Jeg beklager i hvert fald.”

Økonomien blomstre op på Økonomiskolen.dk

Min mission

“Min mission er, at jeg gerne vil lære så mange som muligt at forstå deres økonomi bedre.”

Mit store mål

“Mit mål er, at alle danskere forstår deres økonomi bedre, uanset om det er med min hjælp eller ej. Yderligere håber jeg, at alle de danskere vinder bedre humør, livsbetingelser og et friere liv. “

Har du forslag til forbedring?

“Jeg vil altid forsøge at gøre mit arbejde bedst muligt. Hvorfor jeg vil tilspørge dig om du har forslag til forbedringer af hjemmesiden eller har ønsker til yderligere relevant indhold eller om du føler, at der er mangler på siden. Jeg garanterer ikke, at alle ønsker og forslag bliver fyldestgjort. Du kan give dit forslag på denne side (link).