Menulinjen på økonomiskolen.dk med 'logoikon' til venstre og fonten "økonomiskolen.dk" til højre

Indhold af kursus

Vurdering af kursus

Vurderingen kommer til at stå her, når der nok vurderinger.

Når der er nok vurderinger

På denne side, når jeg har fået nok vurderinger, vil jeg beskrive:

> Hvilket antal stjerner mit kursus får på gennemsnitlig base

> Lade et par vurderinger blive hørt

> Beskrive det kritik, kursusister påpeger, medmindre jeg retter på disse.
– Dertil påpege meninger om kursus i det tilfælde ‘meningen’ er gentagende

Nedenfor kan du, hvis du har lyst til det og altså kun hvis du har lyst til det, give en vurdering af økonomiskolen.dk’s kursus mm. – Du kan anmelde kursuset på trustpilot eller på økonomiskolen itself, som du helst ønsker det.

Jeg vil rigtig gerne sige kæmpe tak, hvis du vil give feedback uanset om godt eller skudt, fordi en vurdering vil hjælpe andre, der ikke har købt mit kursus, til at vide om de har behov for det kursus eller ej.

Har du lyst til at vurdere mit økonomiske kursus?

Nu og hvis, du har været igennem mit kursus, vil jeg gerne høre om du vil give mig din feedback om hvordan kursuset var. Det er både i forhold til hvad jeg kan gøre bedre og til andre personer, der måske overvejer det specifikke kursus.

Det er desværre kun kursister, der har taget kursuset, der får lov til at vurdere på kursus.

Hvilket antal stjerner får kursuset?

Hvordan folk beskriver kursuset

Min mission

“Min mission er, at jeg gerne vil lære så mange som muligt at forstå deres økonomi bedre.”

Mit store mål

“Mit mål er, at alle danskere forstår deres økonomi bedre, uanset om det er med min hjælp eller ej. Yderligere håber jeg, at alle de danskere vinder bedre humør, livsbetingelser og et friere liv. “

Har du forslag til forbedring?

“Jeg vil altid forsøge at gøre mit arbejde bedst muligt. Hvorfor jeg vil tilspørge dig om du har forslag til forbedringer af hjemmesiden eller har ønsker til yderligere relevant indhold eller om du føler, at der er mangler på siden. Jeg garanterer ikke, at alle ønsker og forslag bliver fyldestgjort. Du kan give dit forslag på denne side (link).