Menulinjen på økonomiskolen.dk med 'logoikon' til venstre og fonten "økonomiskolen.dk" til højre

Indhold af kursus

user
Økonomiskolen.dk for at købe et kursus, må du først registere en bruger for videre at købe kursuset.

Køb af kursus eller register en gratis bruger

Køb af kursus og registering

Herunder får du en kort beskrivelse af køb af bruger og varigheden til dit kursuskøb.

Inden hverken eller, får du herunder en kort beskrivelse af forskellene imellem gratis registration eller køb af kursus:

Her kan du købe kursus

Du er velkommen til at købe en bruger til forum og kursus på Økonomiskolen.dk

Køb af kursus på Økonomiskolen.dk

> Dette er køb af økonomiskolen.dk’s kursus, der handler om at forbedre din viden om økonomi og budget mm., så du selv er i stand til at optimere din privatøkonomi og opnå et friere liv med masser af muligheder på sigt.
> Endvidere når du køber kursus, køber du dig adgang til et forum for kursister
> Ved login kan du kun være logget ind på 2 device af gange, ikke flere, hvilket kræver logud og login.
> Købet og adgang til kursus’ side gælder i 2 år ved køb.

Pris: 699,- / 2 år

Du er velkommen til at købe en bruger til forum og kursus på Økonomiskolen.dk

Køb af kursus på Økonomiskolen.dk

Dette er køb af økonomiskolen.dk’s kursus, der handler om at forbedre din viden om økonomi og budget mm., så du selv er i stand til at optimere din privatøkonomi og opnå et friere liv med masser af muligheder på sigt. Købet og adgang til kursus’ side gælder i 2 år ved køb.

Pris: 1499,- / 2 år

eller register dig gratis til forum for økonomiske råd

Økonomiskolen, gratis bruger - Du er velkommen til at registrere gratis bruger til forum på Økonomiskolen.dk for at få og dele gratis økonomiske råd

Gratis registering af bruger

> Dette er hvor du kan registere en gratis bruger til forum for hjælp til økonomi.
> På dette forum er der kun én kategori.
> Forum’et er gratis og her kan du og andre dele økonomiske råd med hinanden, uden at det koster.

Pris: 0,- / 5 år

Vigtigt at sige er, at gratis brugere har sit forum og betalte kursister har sit forum – 2 forums.

Andet vigtigt at sige er, at først når du har registreret gratis- eller kursistbruger, kommer følgende links i sidens footer: logind, logud og slet bruger.

Her registerer du gratis bruger eller køber kursus

Beskrivelsen af hverken eller står ovenfor. God fornøjelse uanset hvad du gør.

• Du har valgt et Medlemskab af en Gruppe. Efter en vellykket betaling, vil du være i stand til at invitere op til %s medlemmer.
    At anvende rabat koden. Vent venligst...
  • Kredit - / Betalingskortets Oplysninger

• Fakturering Detaljer

• Hvis de indtastes, vil dette blive vist på fakturaen, er at erstatte den Første og Sidste Navn.

Forresten er det ikke muligt at logge ind fra den her side, købssiden. Du må logge ind fra hjemmesidens andre sider.

Min mission

“Min mission er, at jeg gerne vil lære så mange som muligt at forstå deres økonomi bedre.”

Mit store mål

“Mit mål er, at alle danskere forstår deres økonomi bedre, uanset om det er med min hjælp eller ej. Yderligere håber jeg, at alle de danskere vinder bedre humør, livsbetingelser og et friere liv. “

Har du forslag til forbedring?

“Jeg vil altid forsøge at gøre mit arbejde bedst muligt. Hvorfor jeg vil tilspørge dig om du har forslag til forbedringer af hjemmesiden eller har ønsker til yderligere relevant indhold eller om du føler, at der er mangler på siden. Jeg garanterer ikke, at alle ønsker og forslag bliver fyldestgjort. Du kan give dit forslag på denne side (link).